Високо напрежение за Tesla
Компанията на Илон Мъск се изправя пред най-голямото си изпитание
12:36 | 08.05.16 г. 14![<p>
Tesla Model S с версия на софтуера 7.0, която съдържа и възможност за автопилот. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/c6c/082e4dc337196836adb055c810a3fc6c-0000216439-article3.jpg)
Tesla Model S с версия на софтуера 7.0, която съдържа и възможност за автопилот. Снимка: Ройтерс
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Тече ли наистина процес на деиндустриализация в Германия?
-
Кадър на деня за 20 юли
-
Петролните и газови амбиции на САЩ се сблъскват със зелените цели на Европа
-
Завръщането на Тръмп е риск, който никой в САЩ не трябва да поема
-
Байдън е готов да спаси своята кампания, която много съюзници приемат за обречена
-
Защо дистанционната работа остава популярна в САЩ?
-
Лондон с объркващи обяснения за Storm Shadow по Русия: питайте Зеленски
-
Завръщането на Тръмп е риск, който никой в САЩ не трябва да поема
-
Тече ли наистина процес на деиндустриализация в Германия?
-
Договорът между ЕС и Сърбия показва, че добивът на литий има бъдеще в Европа
-
България продължава борбата с пожарите
-
Днешна Америка прилича по нещо на късния СССР
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Финанси виж още
-
Криптолобистите "замърсяват" президентските избори в САЩ
-
SOFIX и BGBX40 затвориха сесията със спадове, но записаха ръстове за седмицата
-
S&P 500 се насочва към най-лошата си седмица за последните три месеца*
-
„Елана Агрокредит“ увеличава приходите от лихви за полугодието
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
преди 8 години Не знаех, че Graphenano са напреднали чак толкова. Изненадващо положителен напредък. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години това е добро - http://***.greentech.bg/archives/65369Проблема е батериите и ако са верни статиите сме си решили проблемите с петролната катастрофа и глобалното затопляне но остава системната криза - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1752811994997027 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години http://***.greentech.bg/archives/66091 попадна ми една статия преди време. Това не е оригиналната, но има досатъчно инфо отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Нямам търпение всички коли да станат автономни и да спрат да умират хора и животни по пътищата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Нямам търпение да навлязат масово и разни *** дето по цял ден надуват по булевардите да увиснат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Всъщност животът на литиево-йонните батерии е 1000 цикъла общо. Капацитетът пада до 80% много по рано, а при минус 20... Аз не бих посмял да возя болен човек на дълъг път със 7000 нацвъкани баКтерии по 3 волта. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години То и от Апле разправят как батерията им кара по 2 дена и не губи капацитет по 1000 цикъла ама си купи Айфон и след половин година ще разбереш истината отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Предполагам колата ще има пазарен успех; тактиката е ясна - ще действат както навремето Стив Джобс с айфона - силен маркетинг - страхотен, иновативен продукт и т.н....лошо няма , нека Мъск печели, заслужава. За мен обаче, понеже разбирам малко повече от химия отколкото е средното ниво в този сайт, да си мислим че електроавтомобилите ще изместят ДВГ е несериозно. Както казах и по-долу: има си и други начини хората да бъдат по-екологични. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Илон в няколко интервюта каза че със сегашните им производствени възможности могат да пуснат автомобил с 500 мили пробег, но би било твърде скъпо и безмислено на този етап. В стратегията на тесла в намаляване цената с около 5-6% на годин и още с толкова увеличаване на пробега. Новата тройка има доста по добър пробег на фона на размера на батерията, а още не знаем по-големите батерии в модела какъв пробег ще имат. Дори на тези нива е повече от достатъчно, само зарядните станции трябва да са повече , но всяка година се удвояват.Приказката колко екологично е производството на батерия, ми напомня на тази колко екологичен е соларния панел. Митове и легенди. 1-2 пъти в седмицата се зарежда такава кола и има близо 1000 цикъла преди да падне с 20-25% зареждането. ТЕСЛА ги рециклира на 75%.А тока на много места идва от въглищаа и нефт, но на все повече други от ядрена, вятърна, слънчева и ВЕИ енергии. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години За мен Тесла има проблем заради пазарната си капитализация тоест почти всички компании в САЩ са балони 143% - http://***.infograf.bg/article/1441689354958Конкретно за Тесла ще има проблем с батериите тоест те са проблема на ел.колите и тъй като следя от години това последното е - http://***.greentech.bg/archives/65369Ако това е вярно ще скачам до небето защото бях много притеснен заради петролната катастрофа но остава системната криза и съм обяснил всичко подробно започвайки отдалече с една статия в Bulgaria On Air THE INFLIGHT MAGAZINE - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1752811994997027 отговор Сигнализирай за неуместен коментар